15 Haziran 2014 Pazar

KIEHL'S Creamy Eye Treatment || Avokadolu Göz Kremi



Günaydın! Cilt bakım ürünlerinde değişikliği sevmeyen, yüzü deneme tahtasına çevirmekten kaçınan korkak bir bloggerım. Bu sebepten hep aynı göz kremini kullanıyorum, daha doğrusu kullanıyordum. Ta ki bundan 4-5 ay önceki Kiehl's alışverişimde Capitol AVM mağaza görevlisi avokadolu göz çevresi kremlerinin deneme boyunu hediye edene kadar…



Göz altlarımı tamamen örtmeyi seven biri olarak hep kurutucu kapatıcılara yöneliyorum. Zaten kuru olan göz çevrem haliyle daha da kuruyor. Avokadolu bu krem sayesinde MAC Pro Longwear kapatıcım bile göz altlarımı kurutmuyor. Anlatmak istediğim şey çok açık; bu krem epey yoğun bir nem bombası.



Kıvamı şu ana kadar kullandığım kremlere göre çok katı. Yoğun olduğu için parmaklarımla ısıtıp uyguluyorum. Hemen emilmiyor, bu yüzden üstüne makyajımı yapıp çıkamıyorum. Sabahları yüzümü temizledikten sonra uyguluyor, 15-20 dakika sonra makyajıma başlıyorum. Verdiği nem akşama kadar etkili olduğu için gece uyumadan tekrar uygulamaya gerek duymuyorum.

Daha önce de belirttiğim gibi, henüz morluklara dıştan müdahale edebilen bir kremle tanışmadım ancak nem, şişlik ve kapatıcıya baz olma anlamında şu ana kadar kullandığım en başarılı krem bu.

Ben kendisini bundan yaklaşık 2 ay önce 72 Lira'ya Buyaka AVM Kiehl's mağazasından satın almıştım. Duyduğum kadarıyla telefonla da sipariş verilebiliyormuş. 

Sizin favori göz kreminiz hangisi?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder