25 Kasım 2013 Pazartesi

VICHY Aqualia Thermal || Nemlendirici İncelemesi





Günaydın! Bugün sizlere, yaz ortasından beri kullandığım bir nemlendiriciyi tanıtacağım. Açıkçası Vichy ürünlerine çok hakim değilim. Bu kremin kuru ciltler için iyi olduğunu duyan arkadaşım Aynur'un hediye etmesiyle markayla tanışmış oldum. 

Kremin ambalajı oldukça pratik ve gösterişsiz. Kokusu çiçeksi ve çok hoş. Yapısıysa favorim diyebilirim. Yüzde ağırlık yapmadan çok iyi nem veren bir ürün kendisi. Kuru ve çok kuru cildi olan ve uygun fiyatlı bir nemlendirici arayışında olanların çok seveceğini düşünüyorum.

Gelelim kafamı kurcalayan ve sizden yardım isteyeceğim kısma. Ben bu ürünü yaz boyunca kullandım ve çok ama çok sevdim. Daha sonra tam boyunu almak için büyük eczanelerden birine girdiğimde eczacı bayan 'Vichy uzun vadede yüzde tüylenme yapıyor, sana başka bir krem bakalım.' dedi ve kendi çevremde yaptığım ufak anket sayesinde bu fikre sahip birkaç kişi daha buldum. 

Şimdi güneş ışığında baktığımda yüzümde ve şakaklarımda sarı tüylenmeler başladığını gördüm. Bu kadar memnun kaldığım bir kremin böyle bir etkisinin olma ihtimali beni üzdü. Aranızda bu ürünü deneyip benzer bir sorunla karşılaşan oldu mu?

*Bu kremin bir de koyu mavi kapaklı olanı var, o daha da kuru ciltler için. Annem kendine yanlışlıkla onu almış ve yapısının yoğunluğu ve rahatsız edici kokusu sebebiyle kullanamıyor. Vichy ürünlerine online dermo kozmetik sitelerinden ve büyük eczanelerden ulaşabilirsiniz.


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder