27 Kasım 2013 Çarşamba

İlham Veren Vloggerlar!

Kaynak / Source: Tumblr


Günaydın! Bugün sizlere bir kozmetik yazısı yayınlamak yerine, bol cevap beklentisiyle bir soru yönlendirmeye karar verdim. İlham aldığınız, izlemekten keyif aldığınız Youtube vloggerları kimler? Videolar illa makyaj üzerine olmak zorunda değil. Yemek ya da yaşamla ilgili izlediğiniz videoların / vloggerların linklerini bekliyorum.

Ben bu işe ilk Pixiwoo'larla başladım. İlk video yüklediklerinde takibe almıştım. Daha sonra, şimdilerde tembellikten ve hijyensizlikten ölen ama bir zamanlar ilham kaynağım olan Pixi2woo (Tanya Burr) ile devam ettim. Severek izlediklerimin arasında ise; Jemimalou, HelloOctoberxo, ViviannaDoesMakeUp, Emma Pickles ve Hannah Georgina var.

*Kısa bir süre daha mailler ve yorumlar yanıtsız kalacak gibi görünüyor. Bu geri dönüş aksaklığını en kısa sürede telafi edeceğim. Sevgiler!


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder