2 Kasım 2013 Cumartesi

MISSHA Near SKIN || Cilt Bakım Rutinim (Nemsiz Cilt)





Günaydın! Son 2 aydır cildimin kendine gelmesine sebep yeni rutinimi sizlerle paylaştığım videomu yükledim. Blog işine girdiğimden beri aldığım en özenli, en kişiye özel paket için Missha Türkiye'ye teşekkür ederek başlamak istiyorum. Kendileri bundan 2,5 ay önce bana ulaşıp cildimin neye ihtiyacı olduğunu sorduklarında hiç düşünmeden 'nem' dedim ve yaşımın 24 olduğunu belirttim. Kendileri çoğu diğer firma gibi, her bloggera aynı fabrika çıkışı paketi yollamaktansa cilt bakımını en az benim kadar önemsediklerini göstererek tamamen benim cildime ve yaşıma uygun bir set olan Near Skin'i gönderdiler. İyi ki de gönderdiler çünkü kuruluktan pul pul olan cildim şu an sağlıkla ışıldıyor. Rutinimi oturttuğum için gerçekten çok mutluyum ve şimdi sizleri videomla başbaşa bırakıyorum. Sormak istediğiniz soruları bu yazının altına ya da videonun altındaki yorum kutucuğuna bırakabilirsiniz. Missha Near Skin serisini set olarak ya da ayrı ayrı satın almak için buraya tıklamanız, videoyu izlemek içinse buraya tıklamanız yeterli. Herkese sevgiler!


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder