12 Ekim 2013 Cumartesi

İyi Bayramlar!


Blog vasıtasıyla tanıştığım güzel insanlardan biri olan Seda'nın hediyesi...

Günaydın! Nihayet herkesin beklediği o uzun tatil geldi çattı. Lafı çok fazla uzatmadan, minik minik cümlelerle birkaç şey söyleyip gideceğim. 

Öncelikle Blogger'da 2000 takipçiye ulaştığım için çok mutlu olduğumu belirtmeliyim. Ocak 2012'de, Roma'daki öğrenci evinde, moralim oldukça bozukken mutfaktan bir sandalye çekip o gün MAC'ten aldığım ürünlerin yazısını yazdığımda bir gün bu kadar insanla iç içe olacağımı asla düşünmemiştim. Bu blog benim Roma'ya, hatta kendime tutunma sebebim olmuştu. En sıkıntılı dönemimi bile yazarak atlatmıştım ki bu hala böyle. Şimdi görüyorum ki benim yazdıklarım başkalarına da moral oluyor, keyif veriyor. Bu sebeple, çok büyük bir aksilik olmadıkça yazmaktan asla vazgeçmeyeceğim. Perdenin önündeki 2006, perdenin arkasında sayısını bilmediğim kadar kişiye sonsuz teşekkürler. Umarım sizler için hazırladığım bayram sonrası çekilişimi beğenirsiniz. 

Değinmek istediğim son nokta ise bayram boyunca yeni yazı ve video yayınlamayacak olmam. Biriken kitaplarım ve yeni müzikler bana göz kırpıyor ancak yine de maillere ve yorumlara mümkün olduğunca cevap vermeye çalışacağım. 

Ve tabi ki herkese iyi bayramlar. Ülkemiz için de hayırlı, mutlu ve aydınlık bir bayram olmasını diliyorum ve sizleri bayram makyajı videomla başbaşa bırakıyorum. Herkese sevgiler! 



Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder