24 Ekim 2013 Perşembe

ÇEKİLİŞ KAPANDI! LÜTFEN YORUM BIRAKMAYIN!



Günaydın! Bayramın ilk günü 2000 izleyiciye ulaştığımda tatil dönüşü çift kazananlı bir çekiliş yapacağımı söylemiştim. Ürünleri temin ettim ve karşınızda 2 kazananlı çekilişim!






Öncelikle bana en başından beri verdiğiniz destek için çok ama çok teşekkür ederim. Bu kez çok fazla dramatikleştirmeden çekiliş detaylarına geçeceğim ancak son bir kez; herkese teşekkür ederim!

Gelelim çekiliş hediyelerine. Sigma F80, makyaj videoları izlemeye başladığım günden beri iştahımı açan fırçalardan biriydi. Başka şeylerden bir türlü fırsat gelmemişti ancak nihayet 2 tane sipariş edebildim. Biri bana, biri de benimle aynı anda deneyimleme şansı yakalacak bir takipçime. Bir diğer takipçimin kazanacağı MAC Constructivist Paint Pot ise yazısını ŞURADA yazdığım, hayatımın vazgeçilmez MAC ürünlerinden biri. İçindeki bordo ve kızıl dokunuşla, bir kahvenin bürünebileceği en güzel ton bence.

Şimdi de şartlardan bahsedelim. Şartlar her zamanki gibi. Çok basit!

1) Bloğumu Google Friend Connect (Blogger) ya da Bloglovin üzerinden takip ediyor olmanız.

2) Bu yazının altına makyaj koleksiyonunuzun vazgeçilmez bir üyesinin ismini yorum olarak bırakmanız ve bu yorumun sonuna her gün kontrol ettiğiniz güncel mail adresinizi yazmanız. Bunun dışında Twitter veya Instagram isminizi de yazarsanız size ulaşmam daha kolay olacaktır.

3) Çekiliş, bu yazı yayınlandığından itibaren aktif olup, 3 Kasım 2013 Pazar günü sona erecektir. Kazanan iki kişi hem Blogger, hem de Twitter üzerinden duyurulacaktır. 

* Lütfen YALNIZCA 1 KEZ yorum bırakın. Yorumların ben onaylayana kadar görünmeyeceğini unutmayın. Herkese bol şans diliyorum! Sevgiler! 


Bana Ulaşın

Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com
Youtube: yourfaceismycanvas88



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder