21 Ocak 2015 Çarşamba

Biraz Daha Mat, Biraz Daha Kalıcı.



Günaydın! Rengine bayıldığınız ama 'ah keşke biraz daha kalıcı olsaydı' dediğiniz bir rujunuz olmuştur muhakkak. Benimki MAC Faux. Detaylı yazısını şurada ve şurada bulabilirsiniz. 

Hem Faux'yu biraz daha kalıcı kılabilmek, hem de geçenlerde Instagram'da gördüğüm, Faux tonlarında ama tamamen mat olan likit bir ruja yakın bir şeyler yakalayabilmek için rujumu pudrayla sabitlemeyi denedim. Hem rujumun mat halini çok beğendim, hem de kalıcılığının en az 1-1,5 saat artmış olmasına çok sevindim. Belki sizin çoktan bildiğiniz bir yöntem ama yine de paylaşmak istedim.




Tıpkı kapatıcıyı, çizgilere dolmasın ve gün içinde uçmasın diye sabitlemek gibi. Elimdeki en ince transparan pudrayı aldım ve bir peçetenin üzerinden toz pudrayı rujumun üzerine uyguladım.






En sevdiğim rujumun; bu biraz daha mat, biraz daha kalıcı ve dudak çizgilerine dolmayan halini epey sevdim. İşte böyle. Hepimiz için mutlu bir gün olsun mu? Olsun. <3



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder