7 Mayıs 2013 Salı

(KAPANDI!, YORUM BIRAKMAYIN!) ÇEKİLİŞ! // GIVEAWAY! (Urban Decay and MAC)



Merhaba! Havaların epey ısındığı bu günlerde, blogum 1000'i, Youtube kanalım 1700'ü ve Instagram hesabım 1200 izleyiciyi aşmışken sizlere birkaç hediye vermek istedim. Yaz ayları boyunca çekiliş yapamayacağımı farkedince biraz daha özendim bu hediyelere. Umarım beğenirsiniz. Hepsi yepyeni, paketlerinde.

Hello everyone! Since my blog hit 1000, Youtube channel 1700 and Instagram 1200 followers, I decided to welcome summer months with a new giveaway. YES, this is an international giveaway. Every piece is brand new, I bought them from Sephora and MAC.




Ürünler // Products

1) URBAN DECAY NAKED Basics Palette
2) MAC Fluidline in Dipdown
3) MAC 217 Brush
4) MAC 210 Eyeliner Brush


Şartlar // Rules

1) Blogumun takipçisi olmanız. (Follow my blog.)
2) Bu yazının altına e-mail adresinizi yorum olarak, yalnızca bir kez bırakmanız. (Leave a comment on this post, telling me your e-mail adress.)
3) Anonim yorumlar kabul edilmeyecektir. (Anonymous comments are not entered.)
4) Hiçbir sosyal ağda paylaşma zorunluluğunuz yok ancak tabii ki paylaşmanız beni mutlu eder. 
5) Bitiş tarihine karar vermedim. Her zamanki gibi çekiliş bitince kazananı buradan duyuracağım.


Bana Ulaşın // Contact Me

1) Instagram : CLICK
2) Twitter: CLICK
3) Facebook: CLICK
4) Bloglovin: CLICK
5) Youtube: CLICK
6) yourfaceismycanvas8@gmail.com


Hepinize bol şans! Bütün takipçilerimi çok seviyorum. Siz daha iyilerini hakediyorsunuz ama şimdilik elimden gelen bu. Sevgiler!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder