14 Nisan 2015 Salı

Smashbox Photo Finish LIGHT Primer || Makyaj Bazı



Günaydın! Bugün sizlere, tam 5 haftadır severek, hatta bayılarak kullandığım bir üründen bahsedeceğim. Şuradaki alışveriş yazımda bu ürünün görselini paylaştığımdan beri özellikle Instagram'da, inceleme yazısını bir an önce yazmamı isteyenler oldu. Ben de ürünü tanıyacak kadar kullandım ve şimdi yorumlamaya hazırım.

Smashbox standı aslında yıllardır Sevil Parfümeri'lerde vardı ancak markanın her ürünü ülkemize gelmiyordu. Birkaç ay önce, far paletlerinden tutun kapatıcılarına, şu meşhur makyaj bazlarından fırçalarına kadar her ürünü nihayet raflardaki yerini aldı. Ben de fondotenimin kalıcılığını arttıran bazımı bitirip aynısını bulamayınca, bu kez övüle övüle bir hal olan Smashbox'a şans vereyim dedim. 




Bu makyaj bazlarının en ünlüsü klasik, yani şeffaf olanı. (İncelemek için buraya tıklayabilirsiniz.) Ben yıllar önce bir yurtdışı seyahatimde klasik olanın deneme boyunu alıp kullanmıştım. Bu kez Light olan bazı satın aldım çünkü klasik bazdaki o silikonumsu, yüzümü adeta uyuşmuş gibi hissettiren pürüzsüzlük hissini istemedim. Bir de Light bazın yapısını, bitirip de tekrardan satın alamadığım (satıştan kaldırıldığı için) Make Up For Ever HD #0 Primer'a benzetince 'tamam' dedim, alıyorum.

Photo Finish Light Primer, adı gibi, gerçekten çok hafif. Şu ana kadar kullandığım bazlar arasında en ince ve en ağırlık yapmayan ürün bu sanırım. Ürün yağsız, %60 su bazlı. Bu yüzden mükemmel yağ kontrolü sağlıyor ve sivilceye yol açmıyor. Bana sorarsanız, gözenekleri küçük gösterme ya da çizgi çubukları minimize etmek gibi bir etkisi yok ancak bu saydıklarım, ürünün vaatleri arasında. 




Fondotenin kalıcılığını arttırmak konusuna gelince… Ah nasıl anlatsam, bilemedim. Yüzümde 2,5 saatten fazla sabit duramayan, parça parça olarak soluklaşan ve yer yer silinen bir fondoten düşünün. Şimdi de o fondotenin, altına bu bazı uyguladığımda tam 8 saat boyunca yüzümde kıpırdamadan durduğunu düşünün. İşte öyle bir şey.

Nemlendiricim iyice emildikten sonra, ten makyajıma geçmeden bir dakika önce yüzüme ellerimle uyguladığım bu baz, sadece fondotenimi değil, fondoten üzerine kullandığım bronzer, allık ve hatta aydınlatıcıyı da adeta yüzüme yapıştırıyor. Ten makyajımın daha önce bu denli kalıcı olduğunu hatırlamıyorum ben. Bir de tüm bu performansı, yüzümde ağırlık yapmadan sergilediğini düşünürsek, gerçekten çok başarılı bir ürün olduğunu söyleyebiliriz bence.




Photo Finish Light bazın klasik olandan farkı ne diye sorarsanız… Bence en önemli fark; Light'ın losyon kıvamında olup ağırlık yapmaması ve silikonumsu bir his bırakmaması. Peki bugün yazısını yazdığım Light bazı kimler sever? Ten makyajının kalıcılığını arttırmak isteyen ve cildinde yağlanma dışında spesifik bir sorun yaşamayanlar. Cildiniz kuruysa, bu bazın bir yardımı dokunmayacaktır. Bunun yerine, serinin nem veren bazını deneyebilirsiniz. Dediğim gibi; yağlı ciltlere de uygun, sivilce yapmayan, fondotenin kalıcılığını ağırlık yapmadan arttıran, kokusuz ve silikon hissiz (silikon içermesine rağmen) harika bir baz bu. İyi ki almışım. 

Unutmadan, üzerine uyguladığım fondoteni yaymamı zorlaştırmadığı, yapısını ve duruşunu değiştirmediği, parfüm içermediği için ayrıca seviyorum bu ürünü. Kendisini Sevil'lerden ya da direkt olarak şuraya tıklayarak 91 Lira'ya satın alabilir, tam boyu almadan önce seyahat boyuna bir bakayım derseniz de buraya tıklayabilirsiniz. Umarım sorularınızı cevaplayabildiğim bir yazı olmuştur. Siz bu meşhur bazları denediniz mi? Sevgiler!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder