17 Ağustos 2014 Pazar

Watson's Alışverişim



Günaydın! Uzun bir aradan sonra bloguma geri dönmenin tatlı huzurunu yaşıyorum. Tatilde olduğum için her gün yazı yayınladığım eski düzenime dönmeyeceğim ancak sık sık yazı yayınlamayı hedefliyorum. 

Alışveriş detaylarına inmeden önce ufak bir duyuru yapmak istiyorum. Aslında geçen hafta hem Instagram, hem de Twitter üzerinden bu konuya açıklık getirmiştim ancak bir de blogdan duyurmak istedim. Artık eskisi kadar sık video çekmeyeceğim. Çeksem de makyaj ağırlıklı olmayacak. Tek göz makyajları, pratik tarifler ve manikür üzerine minik klipler planlıyorum. Blogdan ürün incelemelerine ve makyajlara tam gaz devam. Bunun yanında mekan incelemeleri ve seyahat yazıları da ekleyeceğim. Şimdi geliyorum Akasya AVM Watson's alışverişime.

Siz bu yazıyı okurken ben Bodrum uçağında olacağım ve tatil öncesi klasik bavul içi alışverişlerimiz için Akasya'ya gitmişken Watsons'a uğramadan edemedim. Valizimin eksiklerini fotoğraflamadım ancak kendim için aldığım birkaç parçayı dün akşam yapay ışıkla hemen fotoğrafladım.




Aldıklarımın toplu görünümü bu şekilde. Şimdi her birine daha yakından bakalım. 




Bu ara ojelere sarmış durumdayım. Bu alışverişte seçtiklerim sırasıyla; 

1) Rimmel London Salon PRO 237 Soul Session. 

2) NYC Quick Dry 264 Lincoln Square Lavender.

3) Pastel Nude 753 Cream.




Max Factor Max Effect Mono Eye Shadow Golden Bronze, tatilde yanıma tekli, bronz tonlarda bir far almak istediğim anda hızır gibi yetişti. Yapısı çok kremsi, epey pigmentli. Tozutma da yapmıyor. 

L'oreal Voluminous Extra Black, uzun zamandır denemek istediğim bir maskaraydı. Umarım akma yapmaz.

Baby Lips Peach Kiss, Baby Lips'e bir şans daha vermek için alındı. Gerçekten Pink Punch renginden 10 kat fazla nem veriyor ancak rengini yine beğenmedim.










… ve Watsons'ın diş ipleri, gözlük temizleme mendilleri, her zaman kullandığım Nivea Roll-On, Colgate Plax mentollü ağız çalkalama suyunun seyahat boyu ve Solingen cımbız.


Siz son zamanlarda neler aldınız? :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder