6 Mayıs 2014 Salı

Rimmel London Rockin' Curves Maskara





Günaydın! Tek bir uygun fiyatlı kozmetik markası seçecek olsam bu Rimmel London olurdu. Bunu daha önce de belirtmiştim. Şu ana kadar denediğim her maskarasını, fondotenini ve rujunu beğendiğim bu markanın Rockin' Curves isimli maskarasını tanıtacağım bugün sizlere.

Maskara ve fondoten, inceleme yapmak için iyice deneyimleyip gözlemlediğim iki ürün çünkü her iki kategoride de fikirlerim hemen oturmuyor. Başta sevdiğim fondoten daha sonra tenimi kurutabiliyor ya da ilk başta akan, bulaşan maskara bir süre sonra kuruyup çok güzel sonuç verebiliyor. Bu maskara hakkında yazmak için de epey bekledim. Kendisini başta sevmedim, kirpiklerimi çok incelttiğini düşündüm.

Sonra fırçasını yanlış kullandığıma ve her yeni açılan maskarada olduğu gibi yapısının başlarda fazla ıslak olmasının normal olduğuna kanaat getirdim ve sabırla kullanmaya devam ettim. Şimdilerde ise her gün bu maskarayı kullanıyorum.




Oldukça sık tüylü ve kıvrımlı fırçası bence çok gösterişli. Kullanımı biraz zor, ya da ben beceriksizim ki ikinci olasılık daha yüksek. :)

Kirpik diplerime bulaştırmadan süremiyorum ancak çözümü var, pamuklu çubukla hataları temizliyorum. Kıvrımlı yere kirpiklerimi oturtup dipten uca doğru uyguluyorum. İlk katta cılız bir sonuç verdiğini düşünüyorum, bu sebeple ikinci bir katı uygulamayı ihmal etmiyorum.

Kirpiklerimden hiç akmıyor diyebilirim ancak yine de risk almamak için yalnızca üst kirpiklerime uyguluyorum. Verdiği sonucu günlük kullanım için çok beğeniyorum. Kirpiklerimi yapıştırmıyor, uzunluk ve az da olsa hacim katıyor.




Ne düşünüyorsunuz? Sizin günlük kullanımda kesinlikle akmayan favori maskaranız hangisi?


*Ürün Watson's Türkiye tarafından gönderilmiştir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder