23 Ağustos 2012 Perşembe

En Sevdiğim MAC Rujlarım!



MAC'e aşık biri olarak rujlarından da vazgeçemiyorum. Kaç tane MAC rujum var bilmiyorum ama hala almaya devam ediyorum. Yapıları, kokuları, renkleri ve kalıcılıkları inanılmaz. Bugün sizlere aralarından en sevdiklerimi ve sık kullandıklarımı göstereceğim. Lipstick çekmecemde inanılmaz bir sirkülasyon olduğunu da söylemeliyim. Bitirip de yerine farklı bir şey aldığım ve ya tekrar satın aldığım çok ürün oldu.




Elime rastgele 3 tane lipstick aldım. İlk olarak Blankety, Russian Red ve Patisserie geldi elime. Blankety kendi dudağıma hiç yakıştıramadığım ve bende gri bir renge dönüşen bir ruj, ancak başkalarında kullandığımda efsane oluyor. :) Russian Red ise turuncu alt tonlu, dişlerinizi sarı göstermeyen mat bir kırmızı. Bir tane kırmızı rujum var, başka da almam gibi geliyor. Patisserie ise son 2 ayda en çok kullandığım dudak rengi rujum. Hafif sedefli olması da beni rahatsız etmiyor.


Blankety - Russian Red - Patisserie




Soldan sağa Blankety, Russian Red ve Patisserie.




İkinci 3lü ise Hue, Captive ve Honeylove. Hue en sevdiğim nude şeftalilerden biri. Koyu renk göz makyajlarına çok yakıştırıyorum. Captive ise açık vişne çürüğü. Kırmızı ve bordo kadar cesaret gerektirmeyen ve bence onlardan daha güzel ve iddialı duran bir renk. Çok seviyorum. Honeylove ise mat açık kahve. Bronz makyajlara çok yakıştırıyorum.


Hue - Captive - Honeylove




Soldan sağa Hue, Captive ve Honeylove.




Diğer 3 ruj ise tamamına bayıldığım renkler! Creme Cup, Pink Plaid ve Kinda Sexy. Creme Cup Cremesheen formüllü yani kremsi yapıda ve dudakları nemlendirme özelliğine sahip olan uçuk pembe. Pembe allıklarla, her türlü göz makyajıyla muhteşem duruyor. Pink Plaid ise içinde hafif bir morluk olan bir şeker pembesi. Mat yapıda olduğu için oldukça kalıcı. Bittikçe aldığım rujlardan biri olan Pink Plaid'i çok seviyorum. Kinda Sexy ise yine mat yapıdaki şeftali/açık kahve. Biter bitmez alacağım bir renk daha.


Creme Cup - Pink Plaid - Kinda Sexy




Soldan sağa Creme Cup, Pink Plaid ve Kinda Sexy.




İlk 2si ilk aldığım MAC rujlardan olan, sonuncusu ise geçen ay aldığım rujlardan olan Viva Glam II, Creme D'nude ve Modesty. Viva Glam II uçuk kahverengi, Creme D'nude ise çıplak dediğimiz soluk dudak renklerinden. Gerçekten çok koyu bir göz makyajı yaptığımda dudakları soluk bırakmak istediğimde kullanıyorum. Modesty ise dudak rengi/gül kurusu. Aldığım günden beri severek kullanıyorum. Çok doğal duruyor.


Viva Glam II - Creme D'nude - Modesty




Soldan sağa Viva Glam II, Creme D'nude ve Modesty.




Seçtiğim son 2 ruj ise yine pembelerden. Viva Glam Gaga, Lady Gaga'nın seçimi olan şeker mi şeker bir pembe. Snob ise saten, neredeyse mat bir sonuç veren lila-pembe.


Viva Glam GAGA - Snob




Viva Glam GAGA ve Snob. Snob'u daha çok sevdiğimi söylemeliyim.


Sizin favori MAC rujlarınız neler?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder